Pron hatalom a tömeg felett

Az internet az életem ne várj tölem kijavitott szöveget és ne várj tölem izgalmat ne várj neveket és ne várj tényeket, Éezéseket kapsz benyomásokat és hangulatokat lehet hogy ma igy gondolm, lehet holnap amugy. HA nem tetszik amit irok meny tovább, lehet hoyg pont azt akartam

Friss topikok

HTML

új év új élet

2009.08.07. 03:31 | Pron | Szólj hozzá!

Há má megint az internet....

Most olvastam a homáron a horvátországba elütött kiskölök sztoriját hát eddig nem voltam fajgyülölő de kezdek az lenni. A szlovák faszomtudjaki benyögi hoyg Magyarország nem tiszteli a kissebségeit és Balkánizálódunk ő nyögi be bazmeg amikor 100 éve a teljes országa a mienkhez tartozott az ő kibaszott nagyszüleivel együtt elmegy a rákba az ilyen NAcionalista köcsög.

Ezután megszopatják a kisköjköt akit a nyaralásán elütnek és agyrázkodásal szilánkosra tört karral nem látják el mert magyar???? Hát nem is tudom lehet mégse volt olyan jó ötlet EU tagországnak lenni.

NA mindeg yeg yév után visszatértem azért is sikerált mert visszasdzereztem az indapassom hogy a homárra irhassak commentet gondoltam akkor füstölgök eg ykeveset itt is.

Na szép estét huzok vissz amelózni

Címkék: homár rasszizmus visszatérés

A bejegyzés trackback címe:

https://pron.blog.hu/api/trackback/id/tr471293977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása