Pron hatalom a tömeg felett

Az internet az életem ne várj tölem kijavitott szöveget és ne várj tölem izgalmat ne várj neveket és ne várj tényeket, Éezéseket kapsz benyomásokat és hangulatokat lehet hogy ma igy gondolm, lehet holnap amugy. HA nem tetszik amit irok meny tovább, lehet hoyg pont azt akartam

Friss topikok

HTML

Túl egy ponton

2009.08.14. 08:06 | Pron | Szólj hozzá!

NA ez durva volt kaptatok már ételmérgezést? Így utólag tudtam meg hogy bele lehet ám dögleni főleg a gombás/húsos dologba abba rendesen. Na én egy gombapörköltbe futottam bele de csunyán este még kajáltam belőle olyan 11 fele azt másnap délután már szar volt tudni kell hogy délutános vagyo azaz este 10-ig melóztam azon a héten szal már a müszak végén haldokoltam kisfőnök hazaküld de inkább ültem ott még fél órát me mondom ciki ha a kocsiig se jutok ki aztán sikerült elindultam pár kilóméter után kidobtam a tacsot az ut melett de még ez sem a lényeg csak a KÖRÍTÉS

A lényeg haraszti  fele volt külterületen lakom ugyanis. Anyira szarul voltam és még a lábam is elzsibbadt meg kezdtem nem birni tovább és MEgvilágosodtam kivülről kezdtem látni a világot és rájöttem hülye az aki a haláltól fél. NEM vagyok ilyen gothos halálváros ne értsetek félre Csak BAszottul egyértelművé vált számomra hoyg a testem és a lelkem nem ugyanaz HA a testem meghal én nem halhatok meg. Túl bonyolult vagyok mint müködő rendszer valami van bennem és minden emberben ami elpusztithatatlan és tovább él.

 

NA ennyi persze ha megtaléálnám azt a részem, lelkem én lennék a nem is tudom Dalai láma vagy ramszesz fáraó szal az nem fog menni de érdekes élmény volt.

Persze a mérgezést simán túléltem nem mvotl olyan vészes de ez az élmény azé megmarad.

Címkék: karma pszihedelic

A bejegyzés trackback címe:

https://pron.blog.hu/api/trackback/id/tr971308524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása